Első hallásra: A Paramore harmadik stúdió albuma.

A Paramore harmadik stúdió albuma, és a 2007-es Riot! Követője, a Brand New Eyes szeptember 29.-én fog a boltok polcaira kerülni. Beugrottunk a Tennesse-ből származó együttes kiadójához (Fueled By Ramen), hogy meghallgassunk 6 számot a 11-ből. A véleményünk: ha azt gondolod, hogy az énekes Hayley Williams Twitteren megosztja veled az életét, csak várj: az album olyan, mint egy szívből jövő lap, egyenesen a naplójából kitépve.
Williams (20) feljegyzi az érzelmi nehézségeket, amit a banda összetartása okoz neki az éjjelnappali turnézás és kreatív belharcok frusztrációja közepett. És ír a szerelemről – és a küzdelméről, hogy hinni tudjon Istenben.
Egy csomó mai középiskolás fiatalhoz képest, akinek a karrierjét az MTV dobta fel, a
Paramore a Brand new eyes-on sokkal érettebb banda. Erősítik a Riot! Pop-punk hangzását frankó, aréna-rock gitárokkal. És az együttes vezető dalszövegírója/gitárosa, Josh Farro elmélyíti a csapat hangzását pár szívszaggató akusztikus balladával.
Itt vannak a legfontosabb részletek a 6 dalból, amit hallottunk:
"Playing God" (Istent játszani):
Szúrós elektromos gitár riffeken át, a szirén úgy tűnik, a saját csoportját célozza meg: "Nem érdemled meg a szemszöged, ha az egyetlen dolog, amit látsz, az te vagy / Legközelebb, amikor kinyújtod az ujjad, mutass a tükörre!” Farro hamarosan csatlakozik az énekléshez, és a dal átvált kettejük heves kérdez-felelek játékába. „Ez az utolsó esélyed,” kiáltja Williams. „A tükörre fogok mutatni” feleli Farro.
"Turn It Off" (Csavard ki):
Ez a lassú akusztikus dal egy elmélkedés a vallásos hit gyakorlásáról, amit Williams megvilágít. „Felsértettem a térdem, amikor imádkoztam, és egy démont találtam / Egyre nehezebb bármiben is hinni / Látok mindenkit, akire felnéztem hogy megtörjek és meghajoljak,” Vallja be lágy, társalgási hangnemben, amíg egy gitár gyengéden játszik mellette. „A legrosszabb része mielőtt jobban lennél, hogy az alján koppansz / De a szabadesésben, észrevettem, hogy jobban vagyok, amikor az alján koppanok
"The Only Exception" (Az egyetlen kivétel):
Olyan, mintha Coldplay-t hallgatnál! Ez a himnusz arról szól, hogy megtalálod és megérted a szerelmet, miután egy egész élet eltelt azzal, hogy visszautasítottad. És Williams & Co. Átadja az üzenetet egy újonnan felfedezett gyengédséggel. „Talán tudom, valahol mélyen a lelkemben, ahol a szerelem soha nem tart ki,” énekli akusztikus cincogás mellett. „Egészen eddig meggyőződtem arról, hogy boldog vagyok egyedül / De te vagy az egyetlen kivétel”
"Brick By Boring Brick" (Kőről unalmas kőre):
Haladjunk Green Day-en át, a Paramore-nak meg van a saját epikája. Ezen a több mint 5 perces számon – az együttes eddigi legőszintébb és legtökéletesebb dalán - Williams egy elesett tündérmese hercegnőről mesél, rábólintva az elvarázsolt, rock-sztár életére. „Tartsd a lábaid a földön / Amikor a fejed a felhők között jár,” énekli, majd az egész banda bekapcsolódik: „Ba da da ba da dada”. Készülj fel, hogy velük fogsz énekelni.
"Where the Lines Overlap" (Ahol a sorok egybevágnak):
A dal egy ünneplése az együttes akadályokon és civakodásokon aratott győzelmének. "Senki sem olyan szerencsés, mint mi! / Soha nem voltam boldogabb," jelenti ki Williams. „Ráéreztem, hogy ha elég hangosan éneklek, vissza fogod énekelni!” Számtalan szünet és újrakezdés után, a Paramore lezárja a dalt egy sorral, amelyet az egész banda énekel: „Senki sem olyan szerencsés, mint mi!” Talán igazuk van.
"Ignorance" (Tudatlanság):
Williams elárultaa SPIN-nak, hogy ez a dal arról szól, hogy „megítéltnek, kiközösítettnek, és elárultnak” érezte magát, a bandatagok miatt. „A tudatlanság az új legjobb barátod / Úgy bánsz velem, mint egy idegen / Azt hiszem a saját utamat fogom járni,” énekli az energikus, nü-metal gitárok mellett. A dal az album első single-je, és idén nyáron, nem rág jelent meg.
Fordította: Evangline
|